Thursday, January 27, 2011

Selamat ulang tahun kelahiran yg ke 5 tahun Adam Ariff

Hai saya AdamAriff..Hari ni umur saya 5 tahun..ini gambar saya di pusat sains
buat pengatahuan semua..sebelah saya tu adalah kakak saya..Aisyah Qaisara..dia ni kuat membebel hehe
saya suka makan..tapi dah lupa ler dekat mana gambar ni hehe
makanan kegemaran saya adalah Auntie Anne
saya dan kakak saya sedang mendengar ceramah hehe....
5 tahun yang lalu, di tarikh yang sama...Adam Ariff dilahirkan di pusat rawatan islam Al Ridzuan Ipoh Perak....seorang anak yang tak banyak ragam dan senang untuk dijaga...tetapi bila semakin membesar ni...dialer yang paling kuat meragam dan suka cari pasal/gaduh dengan kakaknya...
Semoga besar nanti jadi orang yang berjaya dunia dan akhirat...Aminnnn

5 comments:

  1. Happy birthday ADAM....moga jd anak yg soleh.

    ReplyDelete
  2. Kusyuknye dengar ceramah. Sejuk hati Mama tengok ye :)
    Happy Birthday Adam.

    ReplyDelete
  3. Very nice blog;)) A great and wonderful .. I ho that you visit me, too, sending Kisses *; **

    ReplyDelete
  4. Hi Shamsida, I love your header gambar.
    Is that your garden? Beautiful landscaping too and so green. Outstanding!
    Nice kids you have, good looking....
    You have a pleasant week, keep a song in your heart.
    Lee.

    ReplyDelete
  5. Happy belated birthday Adam Ariff..moga sentiasa berada dalam lindungan Nya:) Alhamdulillah budak baik dia ye kak sham;)re: tu lah kak sham kalau pi cameron tu mesti lah nak minum teh dan makan scones,kita org pun singgha lah kat Bharat tu and makan scones memang sedap kan;)

    ReplyDelete