Tuesday, April 7, 2009

Interview TPM







Yesterday punya cerita....bila dikenangkan kembali, nak ketawa pun ada...sedang seronok menelaah buku (kononnya), tiba2 ymku dibuzz...rupa2nya ex-student...dia bagitahu yg dia dapat interview tpm. Dalam kepala ku terus tangkap bahawa maksud tpm tu adalah timb. perdana menteri (coz now kepala asyik ingat nak interview menteri jer untuk dapatkan data berkenaan dgn malaysia pfi hehehe). Amboi canggih mamat nie...saya pun terus mengucapkan tahniah dan menyatakan kepadanya kenapa dia tak ajak saya sekali untuk interview tpm tu.....tiba2 dia jawab, mana boleh bawah puan, nanti panel ingat saya bawak orang dalam pulak untuk interview dapatkan biasiswa tpm tu.....tiba2 aku tergelak sorang2, baru ler aku faham yg tpm dimaksudkan oleh student tu adalah 'tenaga pengajar muda'....sabor jer ler..hehehe


Buat Mohd Azrai, saya doakan anda berjaya utk dapatkan tempat dan biasiswa tersebut, lepas tu boleh ler you pergi UK dan teruskan pengajian you...amin,....nanti boleh ler tolong saya dapatkan maklumat tentang ppp dan pfi di sana...aminnnnnnn
Apabila sebut berkenaan student dan pensyarah, teringat pula saya kepada gambar dalam simpanan saya semasa bertugas di uitm perak. Gambar tersebut diambil semasa hari bertemu pelanggan (awal tahun 2005...kalau tak silap ler). Buat semua pensyarah (rakan setugas) yg terlibat dan berada didalam gambar (kebanyakkannya sedang sambung belajar), kalian semua sentiasa berada didalam ingatan saya.....

1 comment:

  1. salam...
    rindunya pada geng2 kita ni...bila lah dpt re-union kan?

    ReplyDelete